Het Forum voor de liefhebbers van Malawi Cichliden...

Verlichting Aquatlantis Fusion

Verlichting Aquatlantis Fusion

Berichtdoor Faber » Za 20 Dec 2014 8:44

Hallo Iedereen,

Al een geruime tijd ben ik me aan het inlezen en oriënteren om de hobby weer eens op te pakken, dus ben ik op zoek naar een nieuw aquarium (mbuna).
In mijn zoektocht kom ik tot de conclusie dat maatwerk vaak niet de hoge afwerking levert als de fabrieksbakken, tenzij je bereid bent om daar behoorlijk voor te betalen.

Het aquarium moet aan een aantal "eisen" voldoen, maten om en nabij 150/160cm x 50cm/60cm x 60x70cm en een mooi strak afgewerkt meubel (wit / grijs / zwart).
Er hoeft in principe geen techniek aanwezig te zijn, dat worden toch zelf gekozen onderdelen.

De meeste fabrieksbakken heb ik ondertussen wel bekeken (Akvastabil, Eheim, Aquatlantis, etc..) en de Aquatlantis Fusion 150 bevalt me wel.
Hier is al LED-verlichting aanwezig, echter vraag ik mij af hoe simpel dit te vervangen is. Zit ik straks niet met een aquarium van 5jaar oud met kapotte verlichting waar geen vervangende onderdelen voor zijn?

Kortom wie heeft een dergelijk aquarium en kan mij vertellen hoe de verlichting te vervangen is of dat er LED-verlichting van een andere fabrikant in te bouwen is?
Faber
50+ Berichten
50+ Berichten

Afbeeldingen: 4

Dit forum wordt gesponsord door:

KiteLight

van Heesplein 4
2651 BA Berkel & Rodenrijs
06-51768707

Terug naar Verlichting